Hoe ervaart een klant jouw product of dienst? Hoe kun je er als ondernemer voor zorgen dat je klant een positieve ervaring heeft en graag bij je terugkomt?
Daarover gaat deze bijeenkomst van de VBZO Academy.
In het tweede deel van de bijeenkomst woont u een inspirerende presentatie van topspreker Jos Burgers bij. Jos is een van Nederlands bekendste marketeers, bestsellerauteur en een humoristische spreker. Uiteraard sluiten de organisatoren deze Academy-bijeenkomst af met een gezellige borrel.
Programma
16:00 – 16:30 Ontvangst
16:30 – 16.45 Welkomstwoord door VBZO
16:45 – 17:30 Arjen van Hijum (Store Support) over klantbeleving
17:30 – 18:15 Workshop klantbeleving en klanttevredenheid – deel 1. Hoe ziet de emotionele klantreis eruit binnen jouw organisatie?
18:15 – 19:30 Maaltijd
19:30 – 20:15 Workshop klantbeleving en klanttevredenheid – deel 2. Hoe bereik je nou de gewenste emotionele klantreis?
20:15 – 20:55 Spreker Jos Burgers
20:55 – 21:00 Plenaire afsluiting
21:00 Borrel
Wat leer je tijdens de workshop?
- Je krijgt inzicht in het gedrag van de klant op jouw verschillende kanalen voor verkoop en marketing;
- Je leert van praktijkvoorbeelden, binnen verschillende branches;
- Je leert de Store Support klantbelevingsmethodiek in te zetten om de emoties van je eigen klant tijdens de ‘klantreis’ in kaart te brengen en hierop bij te sturen.
Locatie
De locatie van deze VBZO Academy is het bijzondere DOT aan de Vrydemalaan 2 in Groningen. Je kunt je auto parkeren in de parkeergarage Boterdiep.
Aanmelding
Meld je vandaag nog aan! Het aantal plaatsen voor deze Academy-sessie is beperkt. Je kunt je aanmelden door een e-mail te sturen naar info@vbzo.nl.