economie

27 feb 2017, 20:08

Tesla-campagne ‘Top Dutch’ dinsdagmiddag bij Gastvrij050

Tesla-campagne ‘Top Dutch’ dinsdagmiddag bij Gastvrij050

Er zijn maar weinig noordelijke reclamecampagnes die zo zeer in het oog sprongen als die van “Top Dutch”. Dat is een campagne om Tesla te verleiden om naar Groningen te komen. Eén van de bedenkers van deze campagne is dinsdagmiddag vanaf half zes gastspreker tijdens een bijeenkomst van Gastvrij050 in Café De Sleutel aan de Noorderhaven.

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

'Kan Groningen gastvrijer worden met Top Dutch?' Dat is de vraag die dinsdagmiddag aan de orde komt tijdens de zevende bijeenkomst van Gastvrij050 in de stad Groningen. Tijdens deze bijeenkomst zal Gerard de Boer, de bedenker van de campagne ‘Top Dutch’, die in een paar weken werd opgetuigd om Tesla te overtuigen en te verleiden om zich ook in Noord Nederland te vestigen, aan het woord komen.

 

Tussen 17.30 en 18.00 uur vraagt journaliste Anita Pepping aan Gerard de Boer hoe het staat met 'zijn' Top Dutch. De bijeenkomst is dinsdag 28 februari tussen 17.00 en 18.30 uur in Café De Sleutel aan de Noorderhaven 72 in Groningen.

 

Nu we een paar weken verder zijn lijkt het wel of we allemaal Top Dutch zijn. 'Wat is er aan de hand? En belangrijker nog:hoe kunnen we aanhaken bij dat algehele Top Dutch positieve sentiment? Wordt Top Dutch een merk?', zijn vragen die aan de orde komen.

 

De organisator van de bijeenkomst, Gastvrij050, is gestart in november 2015 vanuit de roep naar verbinding, gezamenlijke ambities en samenwerking in de stad Groningen en wil een brug slaan tussen horecabedrijven, kennisinstellingen, retail, ondernemers, de gemeente en de provincie Groningen voor meer slagkracht en samenwerking. 

 

Gastvrij050 is een initiatief van Ineke de Boer van ‘s Amuse Catering, Haskia Kramer van Internoord Reizen en Martine Hamminga van Echt Martine, Marketing, Sales & Hospitality.

 

Aanmelden graag via info@samuse.nl Entree €10,00 voor drankjes hapje en gastvrijheid.