Voor maandag 29 februari zal Radyus daarom een online estafette-campagne opzetten en een dag adverteren op Facebook voor War Child. Hierna nemen partners het stokje van Radyus over en sponsoren het budget in de daaropvolgende dagen. Het doel is om zoveel mogelijk nieuwe fans te werven voor de Facebookpagina van War Child. Radyus maakt en beheert de campagne en stort de eerste dag € 1000 budget. Vier jaar geleden heeft Radyus op deze manier Artsen zonder Grenzen geholpen.
Wie neemt het stokje over?
Op 29 februari neemt Radyus de advertentiekosten voor haar rekening en de tijd die het kost om de campagne op te zetten. Radyus wil deze campagne ook op 1 maart, 2 maart en verder doorzetten. Er hebben zich al zes deelnemers gemeld. Radyus is nog op zoek naar meer partners die het stokje willen overnemen en het budget sponsoren in de daaropvolgende dagen. Het gaat om een sponsorbedrag vanaf “29 februari-euro” (€ 292). Wanneer je meedoet, word je met naam en toenaam genoemd in de communicatie van Radyus en ontvang je een rapportage. De laatste dag van de campagne neemt Radyus het stokje weer over en stort Radyus nogmaals budget.