Economie

Gronings internetbedrijf Kalooga vindt grote internationale strategische partner

Groningen is een broedplaats voor opmerkelijke internet-initiatieven. Veel van die initiatieven zijn gevestigd in de Mediacentrale. Dat geldt ook voor het internetbedrijf Kalooga, dat nieuws-websites uit de hele wereld voorziet van foto’s. Het gaat zo goed met dit, mede door de Noordelijke Ontwikkelings Maatschappij (NOM), gefinancierde bedrijf, dat het op zoek is gegaan naar een strategische partner. Dat blijkt uit een persbericht van de NOM. Volgende week is er een grote persconferentie waar de naam van die partner wereldkundig zal worden gemaakt


Leestijd: < 1 minuut

Kalooga heeft een strategische wereldspeler gevonden om grootschalig internationaal mee te gaan uitrollen. Dit is een geweldige stap voor het Groningse Internet Media bedrijf, dat inmiddels ook vestigingen heeft in Londen en Madrid.

Kalooga helpt klanten als De Telegraaf/Privé, Sp!ts, The Independent, 20 Minutos etc. om bezoekers langer te boeien op hun websites door, volledig geautomatiseerd, relevante afbeeldingen in een aantrekkelijke extra laag te presenteren die toegang geven tot aanvullende inhoud.