Economie

Brandreclame wint belangrijke pitch en gaat voor Ziengs aan de slag

Het Groninger reclamebureau Brandreclame timmert hard aan de weg. Het bureau, dat zes jaar geleden zijn oorsprong vond in een studenten kamer in Groningen, is in een jaar tijd van vier vormgevers gegroeid naar een team van dertien vormgevers. He bedrijf heeft al een aantal mooie merken in het portfolio en dankzij het winnen van een nieuwe pitch, kan het bedrijf ook gaan uitbreiden.


Leestijd: 1 minuut

Brandreclame wint belangrijke pitch en gaat voor Ziengs aan de slag
Brandreclame wint belangrijke pitch en gaat voor Ziengs aan de slag

De enorme groei werd de afgelopen jaren al ingezet met merken als; CoolCat, Unicef, BNN-VARA, Sapph, Canei, ECCO, Marne Mosterd. In 2016 heeft Brandreclame deze groei door kunnen zetten en heeft aan zijn groep vaste opdrachtgevers; Remia, Steve Madden, de Hypotheker, Scapino, MS Mode, UGG en SMEG mogen toevoegen. 

Hoewel Brandreclame al geruime tijd Ziengs schoenen als opdrachtgever mag beschouwen heeft het bureau de werkzaamheden doormiddel van een kleine pitch kunnen uitbreiden. Brandreclame was in uitvoering al een aantal jaren het vaste bureau van het schoenenmerk uit Assen. Vanaf januari 2017 mag Brandreclame zich ook gaan buigen over de folder concepten en zal het, naast de uitvoerende taken, ook het creatieve stuk op zich gaan nemen. 

Het jonge team van Brandreclame zal hierbij nauw gaan samenwerken met de marketingafdeling  van Ziengs Schoenen en de vaste leveranciers op het gebied van fotografie.

Hoewel Brandreclame het afgelopen jaar al verhuisd is naar een grotere ruimte, heeft het bureau zijn intrek genomen in nog een extra ruimte in het Euroborg Stadion. Zo bereidt het zich voor op de verdere groei die het in 2017 hoopt te maken.