nieuws

15 sep 2011, 09:09

Woning vol gas in Hoogezand

Een aantal woningen aan de Castor in Hoogezand is woensdagavond tijdelijk ontruimd geweest nadat een man in de woning naast hem een sterke gaslucht rook.

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

De brandweer heeft daarop de omgeving afgezet. Vanwege explosiegevaar moesten een aantl mensen hun woning tijdelijk verlaten.

Uiteindelijk bleek dat een gasfornuis niet goed was afgesloten. Het gas heeft vermoedelijk een aantal dagen opengestaan. De woning is door de brandweer gelucht.

Het gas was vermoedelijk afkomstig van het gasfornuis. De brandweer sloot het gas af en liet de woning luchten. Waarschijnlijk heeft het gas al dagen vrij spel gehad in het pand.