Nieuws

Duitsland staat centraal op Promotiedagen voor het bedrijfsleven Noord-Nederland

Op 3 en 4 november vinden in Martiniplaza in Groningen weer de Promotiedagen voor het Bedijfsleven Noord-Nederland plaats. Ook dit jaar is het evenement, ondanks de economische crisis, compleet volgeboekt. Op de beursvloer, die bestaat uit 26 pleinen, zullen in totaal zo’n 700 Noord-Nederlandse bedrijven zich presenteren. Daarnaast zijn er allerlei activiteiten rondom het zakendoen in Noord-Nederland. Centrale thema’s dit jaar zijn zakendoen met Duitsland en duurzame mobiliteit.


Leestijd: 1 minuut

In het kader van het zakelijk contact met onze oosterburen zullen zo’n 70 Duitse bedrijven met een stand op de beurs aanwezig zijn. Naast Duitse bedrijven zijn ook bedrijven uit andere Europese landen als Polen, Rusland, de Baltische staten, Zweden en Denemarken op de beurs aanwezig.

Een ander belangrijk thema dit jaar is ‘Duurzaam rijden’. Op de beurs zullen de allernieuwste aardgasauto’s worden gepresenteerd. Ook is het mogelijk mee te doen aan een competitie om te zien wie de beste ‘ecodriver’ van Noord-Nederland is. Deze wedstrijd is een initiatief van de werkgroep ‘Rijden op aardgas en biogas’.

De Promotiedagen voor het Bedrijfsleven Noord-Nederland 2009 vinden plaats op 3 en 4 november in Martiniplaza in Groningen. OP die eerste dag vindt om 11 uur de officiële opening plaats. Vanaf 12 uur is de beurs geopend voor het publiek.