nieuws

31 dec 2001, 00:12

Man ernstig verbrand door vlamvattende kleding

Een 44-jarige Groninger heeft zondag ernstige brandwonden opgelopen nadat een kegel van zijn sigaret zijn kleren in vlam zette.

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

Een buurman van een 44-jarige bewoner van de Orchideestraat waarschuwde de hulpdiensten omdat de buurman hevig aan het schreeuwen was. De man stond ernstig verbrand onder de douche. Hij was aanspreekbaar en vertelde dat hij in bed had gerookt en een afvallende vuurkegel zijn kleding in vlam zette.
Hij is met na een eerste behandeling van ambulancepersoneel naar het brandwondencentrum in Groningen gebracht. De technische recherche stelt een onderzoek in.