Economie

Groningse LEF bedenkt nieuwe producten en strategieën voor Sportlife

Afgelopen oktober heeft LEF zich succesvol ingeschreven voor de challenge van Cloetta in het programma van Groningen OPEN. De challenge van Cloetta luidde: “Ontwikkel een innovatief, out of the box idee voor Sportlife, zodat het merk op basis van product én verpakking toekomstbestendig is.” Een kans voor LEF en met een mooie uitkomst: LEF werd gekozen als winnaar voor de challenge en mocht met Cloetta aan de slag.


Leestijd: < 1 minuut

Groningse LEF bedenkt nieuwe producten en strategieën voor Sportlife
Groningse LEF bedenkt nieuwe producten en strategieën voor Sportlife

“Normaal gesproken wandel je daar niet zo snel naar binnen. Maar nu kregen we de kans om met Cloetta mee te denken over nieuwe producten, nieuwe verpakkingen en een nieuwe marktstrategie voor het Cloettamerk Sportlife. Een mooie open vraag, gericht op innovatie”, aldus Teddy Monninkhof, eigenaar van LEF. Het resultaat mag er zijn…

Lees verder op de Groninger Ondernemers Courant!