Nieuws

Klanten ontevreden over privacy bij Kamer van Koophandel

Klanten van de Groninger Kamer van Koophandel zijn niet onverdeeld enthousiast over de de privacy bij het bedrijf. Ook over de parkeermogelijkheden en de bereikbaarheid van het kantoor is niet iedereen even tevreden.


Leestijd: 1 minuut

Dat blijkt uit een landelijk onderzoek naar de tevredenheid van bezoekers van alle 21 Kamers van Koophandel. In voorgaande jaren had de Groninger KvK een positie in de voorste gelederen in, maar in 2000 lijkt de kamer te zijn afgezakt tot de middenmoot. Secretaris J. M. Kneppers van de Groninger KvK: ,,We gaan nu natuurlijk onmiddellijk actie ondernemen om te zorgen dat we volgend jaar weer bij de beteren horen. Vooral de privacy is natuurlijk heel belangrijk, dus we beraden ons nu op een goede manier om die te garanderen. Wandjes plaatsen is een oplossing, of een gelegenheid zoeken om mensen ergens apart te nemen.’’Overigens lieten de klanten zich over het algemeen zeer positief uit over de KvK. Vooral de houding en vaardigheden van de medewerkers scoorde hoog. De plek die de Groninger KvK nu inneemt ligt nu dan ook nog op het landelijk gemiddelde en royaal boven de norm die vooraf was ingesteld.