nieuws

30 nov 2000, 00:12

City Club wil campagne ‘Je treft ’t in Groningen’ voortzetten

De organisatie van ondernemers in de binnenstad van Groningen, de Groningen City Club, wil de promotiecampagne ‘Je Treft ‘t in Groningen’, voortzetten.

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

De City Club laat dat weten in reactie op opmerkingen vanuit de gemeente Groningen, waar men zich afvraagt of het nog wel zin heeft om met die campagne door te gaan. Niet dat men deze reclame-campagne voor de binnenstad van Groningen niet nuttig zou vinden – dat vindt de gemeente wel degelijk. Maar wel omdat er volgend jaar een nieuwe overkoepelende organisatie komt die alle toeristische promotie voor haar rekening neemt. De voorzitter van de Groningen City Club, Theo Venema, vindt dat geen goed idee. In het blad Cityscoop laat hij weten dat die nieuwe organisatie er nog niet is, en haar bestaansrecht vervolgens eerst nog maar eens moet bewijzen. ‘De campagne begint nu net z’n vruchten af te werpen. Nu stoppen zonder goed alternatief zou betekenen dat dat weggegooid geld is’, aldus Venema.