Innovatie

StormMC uit Groningen opnieuw genomineerd voor de marketingprijs: Affiliate Awards

Tijdens de zesde editie van de Affiliate dag worden wederom de Affiliate Awards uitgereikt. De Affiliate award is dé Affiliate Marketing prijs in Nederland en ook dit jaar is Storm Marketing Consultants genomineerd.


Leestijd: 1 minuut

StormMC is genomineerd in de categorie voor de “Beste Affiliate Adverteerder 2013” met de case van modemerk Mexx. StormMC werkt al geruime tijd samen met Mexx o.a. op het gebied van Affiliate marketing. De case van Mexx onderscheidt zich vanwege zijn internationale karakter (5 landen) en de uitstekende resultaten welke de afgelopen periode zijn behaald. Op 30 mei a.s. vindt de uitreiking plaats op de Affiliate dag 2013.

In 2012 is StormMC ook al in de prijzen gevallen op de Affiliate Awards. Toen werd de 2e en 3e plek veroverd met de cases van Essent en Centraal Beheer Achmea. Of StormMC dit jaar weer in de prijzen valt weten we binnenkort.

Over StormMC
Storm Marketing Consultants, www.stormmc.nl, is een strategisch digital marketingbureau dat zich kenmerkt als zeer betrokken en resultaatgericht met een integrale aanpak. StormMC faciliteert zijn klanten in de ontwikkeling, implementatie en executie van digital marketingstrategie. Dit doen we door diepgaande, up-to-date inhoudelijke kennis te combineren met individuele passie. StormMC is onderdeel van de Storm Marketing Group en werkt naast Mexx voor klanten als: KLM, Essent, Centraal Beheer, WNF, Siemens en Greetz.

Over Mexx
Mexx, www.mexx.nl, is een bruisend Europees kleding- en accessoire bedrijf met meer dan 4700 medewerkers wereldwijd. De producten zijn elegant, sexy en eigentijds en zijn verkrijgbaar in meer dan 66 landen via ruim 10.000 verkooppunten.

Over de Affiliate dag
De Affiliate dag is een terugkerend event over performance based marketing, met als dit jaar het thema ‘Optimalisatie en Multi Device in Affiliate Marketing. Tijdens deze dag wordt er de nadruk gelegd op de aspecten die helpen om het rendement van de Affiliate Marketing inspanningen te verbeteren en wordt er dieper ingegaan op de belangen die spelen rondom de enorme opkomst van mobile en tablet traffic en apps.