innovatie

06 jan 2015, 17:05

Nieuwe communicatiecampagne Provincie: De 24 uur van Groningen.

Nieuwe communicatiecampagne Provincie: De 24 uur van Groningen.

De provincie Groningen heeft een nieuwe promotiecampagne gelanceerd, waarbij de Groningers worden opgeroepen massaal filmpjes in te sturen.

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

Kern van de campagne is inwoners actief te betrekken bij de communicatie; de provincie gezien door de ogen van onze inwoners. Daarvoor is een website ontwikkeld www.24uurvangroningen.nl. Via deze website kunnen inwoners een filmpje van een minuut uploaden en een tag toevoegen, onder andere van de centrale thema’s werk, energie en leefbaarheid.

 

Je krijgt als Groninger 1 minuut. Wat laat je dan zien? Hoe je woont? Wat jou bezighoudt? Een mooie plek in Groningen? Iets van je werk of waar jij energie van krijgt? Wij zijn trots op onze provincie en daarom zetten we ons in voor werk, leefbaarheid en energie. En dat willen we laten zien! Hoe? Samen met onze inwoners maken we de langste film die ooit over een provincie gemaakt is. Doe met ons mee! Film een minuut van je leven en stuur deze in via www.24uurvangroningen.nl. Onder de geplaatste filmpjes verloten we 10 ballonvaarten boven Groningen.

Jouw minuut

Ga naar www.24uurvangroningen.nl en kies jouw eigen minuut in de 24 uur van Groningen! Ieder uur heeft 60 minuten, dus er zijn 1440 minuten te verdelen. In iedere minuut kan iemand een filmpje plaatsen, of het nu overdag of 's nachts is. Als alle minuten gevuld zijn, hebben we een uniek verslag van 24 uur van ons leven in Groningen!

 

Zo werkt het

De filmpjes vind je terug op www.24uurvangroningen.nl. Hier lees je hoe je het filmpje van jouw eigen minuut kunt insturen. Je vindt er ook filmtips en de voorwaarden om mee te kunnen doen.

 

Doe mee aan de 24 uur van Groningen en deel jouw eigen minuut!