innovatie

19 jun 2015, 10:10

Groningse uitgever blij met nieuw lifestylemagazine voor horlogeliefhebbers

Groningse uitgever blij met nieuw lifestylemagazine voor horlogeliefhebbers

Het nieuwe magazine TimeTrends ligt vanaf 19 juni in de winkels. Het is een toegankelijke glossy waarin gadgets, lifestyle en met name betaalbare horloges centraal staan. Het magazine wordt gemaakt door de Groningse uitgever Paul Heikens.

 

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

TimeTrends informeert, inspireert en entertaint met dé trends van deze tijd. Het lifestylemagazine onderscheidt zich door de toegankelijke tone of voice en stoere, trendy vormgeving. Uniek is bovendien dat er relatief betaalbare horloges aan bod komen. Of het nu gaat om sport-, duik- of multifunctionele horloges of om vintage of smartwatches, ze kosten maximaal € 2.000,-. TimeTrends richt zich daarmee op een brede en jonge doelgroep met een grote interesse in een ‘bereikbare’ lifestyle.

In de eerste uitgave van TimeTrends vertellen Tim en Tom Coronel over racen en horloges en legt columnist Erwin van der Zande uit waarom hij inzet op de Apple Watch. Ook valt er van alles te lezen over de historie van Seiko’s Diver’s Watches, de wereld van Casio’s G-Shock en de beste apps. Daarnaast passeren uiteraard vele prachtige horloges en andere gadgets de revue.

TimeTrends verschijnt elk kwartaal en is een uitgave van Special Interest Media B.V., dat ook het magazine Watching uitgeeft.