In de media wordt veel gesproken en geschreven over de toekomst van de fysieke winkel. Online zou een bedreiging zijn, het aantal winkelmeters zou fors teruglopen en het winkelbeeld zou voorgoed veranderen. Toch blijkt er in de praktijk nog steeds ruimte te zijn voor goede, onderscheidende zaken. In Groningen vestigen zich immers regelmatig nieuwe en unieke winkelconcepten.
Tijdens deze masterclass spreken we over de kansen en mogelijkheden voor de fysieke winkel.
Zo hebben we retaildeskundige Tom Kikkert, die ons mee neemt in zijn laatste inzichten omtrent de retail van de toekomst en hoe deze is gebaseerd op waarden in plaats van producten.
Johan Rietsema, strateeg & conceptontwikkelaar bij de organisatie Binnenbrand, vertelt hoe zij de merkidentiteit vertalen naar een goed conceptplan.
En we horen van Arnout Baas, Marketing & e-commerce Manager bij Dille & Kamillewaarom ook fysieke winkels nog van deze tijd zijn.
Uiteraard gaan de deelnemers ook daadwerkelijk aan de slag. 'Want welke kansen zie je als ondernemer en/of medewerker en hoe kijken onze experts hier tegenaan?', is dan de vraag.
Een avond waarin u zelf de regie in handen heeft, dus meld u vandaag nog aan! Voor deze masterclass zijn beperkt plaatsen beschikbaar.
Programma:
18.15 uur inloop met broodjes en soep
18.45 uur aanvang programma
21.00 uur afsluiting en borrel
21.30 uur einde