Cultuur & Uitgaan

Britse lof voor Groningen

‘Blue hours in Groningen’: dat staat er onder deze foto op Twitter. Het betreft de wijk Reitdiephaven in Groningen en werd op Twitter geplaatst door een grote marketingorganisatie


Leestijd: 1 minuut

Britse lof voor Groningen
Britse lof voor Groningen

Britannia Communications, een digitaal marketing bedrijf. Het bedrijf staat derde in de top vijfhonderd van marketing bedrijven.

Waarom het bedrijf de foto plaatste is niet helemaal duidelijk. Maar het is in elk geval mooie reclame voor Groningen, en gratis bovendien. Er staan wel vijf hashtags bij: , #Netherlands c @WonderfuIPics #travel #photography #architecture. Het Twitter accountant van de Britse organisatie heeft 102.000 volgers.

De foto van Groningen staat in een serie met meer opmerkelijke foto’s uit de hele wereld die de Britten plaatsten (zie hieronder). Als je die ziet, lijkt het nog indrukwekkender dat de foto van Groningen ook in dit rijtje voor komt.

Blue Lagoon
Blue Lagoon
Louvre, Parijs
Louvre, Parijs

De GIC houdt het Groningse nieuws voor u in de gaten: nationaal of internationaal. Volg ons door de GIC vast te zetten als favoriet op uw scherm of 'like' onze Facebookpagina.