nieuws

06 mrt 2013, 12:12

Vier gezinsleden naar ziekenhuis wegens koolmonoxide

Woensdagavond laat zijn vier mensen uit één gezin uit Sellingen met koolmonoxidevergiftiging naar het ziekenhuis gebracht. De oorzaak was een kapotte cv-ketel.

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

Twee zussen van 16 en 18 jaar werden misselijk. Hun ouders vertrouwden de situatie niet en alarmeerden de brandweer. In het huis werd een heel hoge concentratie koolmonoxide gemeten. Ook de ouders moesten voor controle naar het ziekenhuis.

Na reparatie van de cv-ketel is het huis weer bewoonbaar. De man en de vrouw en hun twee dochters blijven woensdagnacht in het ziekenhuis voor observatie.
 

 

;