nieuws

13 sep 2017, 09:09

Top Dutch krijgt vervolg en moet 2000 banen opleveren

Top Dutch krijgt vervolg en moet 2000 banen opleveren

De Top Dutch-campagne, waarin de drie noordelijke provincies het Noorden op de kaart willen zetten bij Tesla en andere innovatieve bedrijven, krijgt een vervolg. De campagne gaat nog twee jaar door. De drie provincies willen met een internationale campagne bedrijven aantrekken om op die manier de werkgelegenheid in het Noorden te bevorderen. Dat moet leiden tot 2000 extra banen.

 

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

Volgens Sander de Rouwe, gedeputeerde EZ in de provincie Fryslan, moet de internationale campagne laten zien waar de noordelijke regio goed in is. “We willen ons sterker profileren voor internationale acquisitie op de terreinen vergroening, digitalisering en water”, zegt hij.

De campagne wordt ontwikkeld en uitgevoerd door het bedrijven-trio Initio-Tres-Niels Palmers. Initio DBK BV is formeel opdrachtnemer, maar het campagneteam bestaat verder ook uit het Friese bedrijf Tres, dat zich zal focussen op de online campagnes en het Drentse bedrijf van Niels Palmers, dat verantwoordelijk zal zijn voor de events. Het campagneteam staat onder leiding van Gerard de Boer en Stef van de Ziel.

;