nieuws

03 sep 2013, 09:09

Hanzehogeschool onderzoekt effecten Project X Haren op imago Haren

De Hanzehogeschool Groningen presenteert volgende week dinsdag de resultaten van een onderzoek naar de effecten van Project X Haren op het imago van het dorp.

Dinsdag 10 september om 15.30 uur vindt in de aula van de Van DoorenVeste aan het Zernikeplein 11 in Groningen de officiële lancering plaats van Marklinq, onderdeel van het lectoraat Marketing/Marktgericht Ondernemen van de Hanzehogeschool Groningen.

 

Tijdens de lancering worden de eerste onderzoeksresultaten gepresenteerd door lector Karel Jan Alsem. Het betreft onder andere een onderzoek naar de effecten van Project X Haren op het imago van het dorp Haren en een onderzoek naar merkwaarden in de zorg.


Ook vinden lezingen plaats door Marian van Os, wnd. voorzitter College van Bestuur Hanzehogeschool Groningen, Marc Jager van de Kamer van Koophandel Noord-Nederland en Perry ten Hoor van communicatiebureau Open.

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door: