Op www.cityoftalent.nl/expo is net als in 2011 een online expositieruimte ingerichtnwaar talent zich kan presenteren. Hoe meer Facebook ‘likes’ een upload heeft, hoe groter de kans op een plaatsing op één van de borden in de binnenstad van Groningen.
In 2011 won het dj-producers-trio Noisia met 1598 likes en eindigde comedy- en theatergezelschap Stranger Things Have Happened met 1113 likes op de tweede plaats. Tijdens de Nacht van Kunst & Wetenschap wonnen ze respectievelijk de gouden en zilveren ‘like’ en waren zij nog een week lang zichtbaar op billboards in
de binnenstad van Groningen.
De Nacht van Kunst & Wetenschap
De billboards fungeren tevens als bewegwijzering voor De Nacht van Kunst & Wetenschap. Dit jaar is het thema van het evenement energie. Op de andere zijde van de borden is een deel van de programmering van De Nacht van Kunst & Wetenschap te zien.
De online en offline expositieruimtes zijn net als De Nacht van Kunst & Wetenschap onderdeel van de ‘Groningen, city of talent’ campagne van het Akkoord van Groningen.
Op de hoogte gehouden worden? Volg @CityofTalent en @denacht op Twitter of op www.Facebook.com/cityoftalent en www.Facebook.com/denachtvankunstenwetenschap