Innovatie

Telecombedrijf Voys en Groningen Airport Eelde werken tijdens Hackaton aan marketingplan

Telecombedrijf Voys en Groningen Airport Eelde werken sinds maandagochtend tijdens een speciale Marketing Hackaton aan een nieuwe marketingplan. Ze gaan dan op zoek naar nieuwe en innovatieve manieren om Groningen Airport Eelde meer in de gedachtes van de ondernemende reizigers te krijgen.


Leestijd: 1 minuut

Telecombedrijf Voys en Groningen Airport Eelde werken tijdens Hackaton aan marketingplan
Telecombedrijf Voys en Groningen Airport Eelde werken tijdens Hackaton aan marketingplan

Bij de hackaton gaan specialisten en de marketingteams van Voys en het vliegveld gezamenlijk nieuwe ideeën ontwikkelen. Doel is wel om uiteindelijk die ideeën concreet te maken.

Mark Vletter had de hackaton op 22 november vorig jaar aangeboden tijdens de eerste bijeenkomst van het GRQ Business Network, de ondernemersclub rondom het vliegveld.

Voys heeft meer dan tien jaar ervaring met het gevonden worden door ondernemend Nederland. De zakelijke reiziger is met de komst van de hub naar Kopenhagen een belangrijke doelgroep voor de luchthaven geworden. Met de hackaton hopen Voys en Eelde een manier te vinden om die reiziger beter te bereiken.

De resultaten worden dinsdag aan het einde van de middag gepresenteerd.