Innovatie

Groningse Nathaly Bouwers bezorgt moeders "Clubgevoel" met Club Aanmoederen

Met haar bedrijf ‘Club Aanmoederen’ is de Groningse onderneemster Nathaly Bouwers doorgedrongen tot de beste tien deelnemers van de ASN Bank Wereldprijs. Deze landelijke prijs reikt de bank jaarlijks uit aan ondernemers die met hun project of bedrijf een bijdrage leveren aan een duurzame samenleving.


Leestijd: 1 minuut

Groningse Nathaly Bouwers bezorgt moeders "Clubgevoel" met Club Aanmoederen
Groningse Nathaly Bouwers bezorgt moeders "Clubgevoel" met Club Aanmoederen

Club Aanmoederen wil moeders in Nederland inspireren en met elkaar verbinden. “Het doel is dat zij zich zo goed en gelukkig mogelijk te voelen,” aldus oprichtster Nathaly Bouwers. “Wanneer moeders goed in hun vel zitten, kunnen zij deze houding en dit gedrag als voorbeeld overbrengen op hun kinderen.”

Clubgevoel

Club Aanmoederen verbindt moeders via een lidmaatschap voor een echt ‘Club-gevoel’. Verder krijgen zij toegang tot het  netwerk via MoederMatching en tot de landelijke activiteiten zoals ‘Cafe Aanmoederen’. Blogs, nieuws en tips van professionals bieden online inspiratie. Uniek is de combinatie van offline en online diensten. Club Aanmoederen richt zich met name op moeders met kinderen in de leeftijd tot 10 jaar.

Wereldprijs

Dit jaar zijn er voor ASN Bank Wereldprijs een recordaantal van 240 projecten ingediend. Club Aanmoederen is in de categorie “Zorg en Welzijn” doorgedrongen tot de laatste 10 deelnemers. In totaal zijn er 5 categorieën. De winnaars worden op 19 november 2015 in Utrecht bekendgemaakt. Eerdere winnaars zijn onder andere FairPhone, Yoni en Studio Jux.