economie

11 feb 2009, 09:09

StormMC strategisch partner van DELA

Het Groningse online marketingbureau StormMC (www.stormmc.nl) is door verzekeraar DELA gekozen als strategisch partner op het gebied van online marketing.

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

Doel van de samenwerking is het genereren van online aandacht voor de producten LeefdoorPlan en UitvaartPlan. StormMC is verantwoordelijk voor strategisch advies en de inkoop en executie van online mediakanalen. Daarnaast verzorgt StormMC de creatie en bouw van de online uitingen als banners en landingpages.

In totaal zijn bij DELA ruim 3 miljoen mensen verzekerd. Er zijn bijna 1.000 mensen werkzaam bij DELA. Het balanstotaal bedraagt circa € 3 miljard, waarvan het eigen vermogen € 786 miljoen bedraagt. De coöperatie heeft geen winstoogmerk, maar voor de continuïteit is een gezonde winstontwikkeling en een goede eigen vermogenspositie van essentieel belang.

StormMC is een marketingbureau met de focus op online marketing. StormMC begeleidt en ondersteunt klanten bij de ontwikkeling, implementatie en executie van hun online marketing strategie. Bij StormMC zijn 13 enthousiaste, ambitieuze en kundige specialisten actief. StormMC is in 2006 opgericht door Sander Prinsen en Haico Pols.