economie

07 jul 2017, 08:08

Ontwikkelingen in marketing gaan razendsnel

Ontwikkelingen in marketing gaan razendsnel

De ontwikkelingen in de marketingwereld gaan razendsnel. En voor veel marketingbureaus geldt dat ze enorme uitdagingen hebben. Ze moeten zorgen dat leadgeneratie, cross selling en conversie verhoging ook daadwerkelijk het gewenste resultaat leveren. Daartoe is het noodzakelijk om bij te blijven in het vakgebied en de meest relevante marketingontwikkelingen in te bedden in de organisatie.

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

Level up
In een tijd dat ook in een B2B omgeving alle klanten online zijn, is het zaak om een top of the bill digitale strategie te hebben. Niks puntje ver weg op de horizon, maar een roadmap waardoor je flexibel blijft. Omdat je met je doelgroep mee moet kunnen komen.

Een digitaal marketingteam dat alle facetten in huis heeft om snel te kunnen schakelen is tegenwoordig dan ook een must. Zowel qua capaciteit als qua kennisniveau. En voor wie dat niet zelf in huis heeft, maar wel online marketing resultaten wil boeken:

Welcome to Fueld
Wie zijn wij? Wij zijn hét digitale marketingbureau van het noorden, dat alles in huis heeft om je te kunnen ondersteunen met je digitale vraagstukken. Dat ervoor zorgt dat je online goed zichtbaar bent door inzet van content marketing, social media marketing, digitale marketingstrategie en marketing automation. Ons motto in de wereld van de connected consumer “Let Digital Work”.

Fuel(d)
Waarom Fueld? Zoals de naam al aangeeft, Fueld is brandstof. Digitale marketing heeft constant brandstof nodig om verder te komen. Door de voortdurend veranderende digital marketing landschap is snel schakelen erg belangrijk en daarvoor is goede brandstof nodig.

Wij zijn uw partner die resultaatverantwoordelijkheid neemt, adviseert en resultaten behaalt door een professionele uitvoering. Dat laatste is belangrijk, de investering moet resultaat behalen. Zo simpel is het en zo simpel moet het zijn.

Resultaatverantwoordelijk
Als marketeer wil je weten waar je aan toe bent. Investeringen kunnen niet eindeloos voor de baten uitgaan. Budgetteren is standaard en een fixed price helpt om budgetten goed te alloceren. Op basis van onze ervaring zijn we dan ook meestal in staat om aan deze wens tegemoet te komen

“Iedereen doet aan online marketing. Niet iedereen haalt eruit wat er inzit. Wij wel!”