economie

14 apr 2008, 10:10

Manisch Creatief ontwikkelt campagne NOM

De N.V. NOM, investerings- en ontwikkelingsmaatschappij voor Noord-Nederland, heeft communicatiebureau Manisch Creatief gevraagd voor het opzetten van een nieuwe campagne. De komende tijd gaat zij werken aan een aangepaste positionering, een nieuwe huisstijl en een communicatiecampagne. De N.V. NOM zal zich hiermee nog meer profileren als een onafhankelijke partij die pro-actief investeert in de ontwikkelingen in Noord-Nederland.

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

Manisch Creatief startte vorig jaar september 2007, en is een initiatief van Bauke Klomp en Monique Damen. Beide gelouterde bureaumensen met ervaring bij de grotere bureaus in het Noorden (Ogilvy, La Compagnie, HMA). Manisch Creatief houdt zich bezig met communicatie van nu en werkt voor bedrijven die communicatie serieus nemen en een goed idee op waarde weten te schatten. Dat kunnen grote merken zijn die zich graag verhouden met een klein bureau, maar ook kleine bedrijven die zich als merk willen profileren. Het bureau werkt o.a. voor Acantus, Gemeente het Bildt, Heeii, SBMC Organisatieadviseurs, ’t Huis van Groningen, Code Noord en verschillende andere opdrachtgevers.