economie

17 sep 2013, 21:09

KLM : order voor display advertising campagnes aan Gronings bedrijf Storm MC

KLM heeft StormMC gekozen als partner voor haar wereldwijde display advertising campagnes. Naast het formuleren van de strategie zal StormMC zorg dragen voor de uitrol en continue optimalisatie van display campagnes in 50 landen. Hierdoor zal de zichtbaarheid van KLM online verder vergroot en geprofessionaliseerd worden.

KLM & StormMC werken al sinds 2007 samen. Het partnership is vanaf 2011 in een stroomversnelling gekomen vanwege de uitbreiding van de samenwerking op het gebied van social marketing. Daarnaast zijn eerste stappen gezet op het gebied van mobile marketing. Met deze uitgebreidere samenwerking is Storm een belangrijke en snel groeiende strategische partner van KLM op het gebied van digital marketing.
 


Viktor van der Wijk, Director Digital Marketing van KLM: “In de afgelopen jaren hebben KLM en StormMC al eerder succesvol samengewerkt. StormMC heeft zichzelf hierbij bewezen als betrouwbare professionele partner op het gebied van social marketing.  Dat heeft ons overtuigd dat zij KLM wereldwijd ook nog beter kunnen neerzetten op het gebied van display advertising.”

 

Denisa Kasová, CEO van StormMC, geeft aan erg verheugd te zijn met deze intensievere samenwerking: “KLM is een fantastische klant om voor te werken. Met de professionele online experts van KLM is het een mooie uitdaging om de volgende stap te maken en digital marketing naar het hoogste niveau te brengen. Doordat we nu meerdere kanalen en devices bedienen kunnen we de kennis die wij hebben als strategisch bureau inzetten om optimaal resultaat te behalen. De match tussen de teams en de gezamenlijke ambities maken de samenwerking plezierig en succesvol. ”


 

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door: