economie

15 apr 2014, 10:10

Gronings marketing bureau StormMC : eerste plaats in Emerce 100

Gronings marketing bureau  StormMC : eerste plaats in Emerce 100

Storm MC, een digital marketingbureau uit Groningen, heeft de eerste plek weten te veroveren in de Emerce 100 in de categorie Search Marketingbureau.

 

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

Dit is vooral bijzonder omdat StormMC geen gespecialiseerd bureau voor search is.

 

StormMC is een strategisch digital marketing bureau dat digitale en creatieve strategieën ontwikkelt en uitvoert. Ze plannen en managen campagnes voor hun klanten op het gebied van verschillende marketing specialismen zoals social, affiliate, search, display en conversieratio optimalisatie. Daarnaast nemen ze ook steeds vaker de conceptualisatie en creatie van campagnes voor hun rekening. ‘Kennis, Kunde en Kwaliteit’ is een van de negen pijlers waarop het bedrijf gevestigd is, en het veroveren van een eerste plaats in de Emerce 100 is een ware manifestatie van dit uitgangspunt.

 

 

De Emerce 100 is een breed gemeten imago-onderzoek dat jaarlijks uitgevoerd wordt door Emerce in samenwerking met Motivaction. Op de lijst zijn de beste bedrijven in de e-business en marketingbranche te vinden, onderverdeeld in verschillende categorieën. De bedrijven in deze lijst worden beoordeeld op vier criteria, te weten:

 

 

• Kennis/Know-how

• Prijs/kwaliteitverhouding

• Betrouwbaarheid

• Flexibiliteit

 

 

Voor StormMC is het feit dat zij als nummer 1 naar voren komen in dit imago-onderzoek op basis van bovegenoemde criteria een concreet bewijs dat ze als marketing bureau en thought leader de juiste koers varen.

 

 

Denisa Kasová, CEO van StormMC, zegt het volgende over de eerste plek in de Emerce 100: ”Ik ben ontzettend trots op ons team dat de search marketing bestiert. Dit is een specialisme dat ontzettend dynamisch en veeleisend is, waarbij je constant op zoek bent naar de balans tussen wat er technologisch mogelijk is en wat strategisch wenselijk is voor een bedrijf. Ik zie deze eerste plek als bewijs dat we hier zeer bedreven in zijn en specialisten in huis hebben die de klant op hoog niveau van advies kunnen voorzien. Daarnaast is dit voor mij een indicatie dat wij op de goede weg zitten met de strategie die wij vorig jaar als organisatie hebben uitgestippeld.”