economie

20 jan 2017, 09:09

Groningen City Club: “Betekenis webwinkels enorm overdreven”

Groningen City Club: “Betekenis webwinkels enorm overdreven”

“De betekenis van webwinkels wordt zwaar overschat. In totaliteit wordt nog geen tien procent van alle inkopen on-line gedaan. Het meeste on-line shoppen betreft bovendien vooral business-to business. En wanneer mensen levensmiddelen nodig hebben, doen ze hun aankopen voor slechts twee tot drie procent online. Kortom: de “fysieke winkels” zijn nog steeds springlevend en ontzettend belangrijk, en de verwachting is dat dat zo blijft. En daarom werken wij aan de uitvoering van een agenda om de positie van de fysieke winkels in Groningen verder te versterken”. Dat zegt Eric Bos, voorzitter van de Groningen City Club. De Groninger Ondernemers Courant sprak uitvoerig met hem over de plannen van zijn vereniging voor de rest van dit jaar, 2017. Om het verhaal te lezen: klik hier.

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door: