Het eerste EBG Kenniscafé gaat over Marketing & Communicatie. Door middel van een aantal sprekers uit de regio en interactieve kennistafels wordt kennis gedeeld en informatie uitgewisseld, hetgeen direct bruikbaar is in de praktijk.
Sprekers uit de regio
Uit contact met verschillende ondernemers uit Noord-Groningen is gebleken dat er behoefte is aan meer kennis over diverse onderwerpen. De trigger voor Economic Board Groningen om EBG Kenniscafé te organiseren. Tijdens een plenaire sessie vertellen Perry ten Hoor (Open Communicatie) en Tjark Klasens (Double Lux) over marketing in de regio en het MKB.
Over Economic Board Groningen
Economic Board Groningen (EBG) is opgericht om de economie in het aardbevingsgebied een nieuwe impuls te geven. Daarvoor is door Provincie Groningen en NAM € 97,5 miljoen in de kas van EBG gestort. EBG wil de economische groei in Noord-Groningen aanjagen tot boven het landelijk gemiddelde en de werkloosheid in het gebied structureel terugdringen.
Zowel voor als na het programma is er voor iedere ondernemer 5 minuten beschikbaar voor persoonlijk website en social media advies.
Het volledige programma is ook hier te vinden:
www.economicboardgroningen.nl/ebgkenniscafe.
(Inmiddels is de aanmelding gesloten wegens grote belangstelling).