economie

07 jan 2013, 10:10

Denisa Kasová moet als nieuwe CEO StormMC verder laten groeien tot ‘beste digital marketingbureau van Nederland’

Het Groningse digitale marketingbureau Storm MC heeft een nieuwe CEO. Ze staat voor de uitdagende taak om dit bedrijf vanuit Groningen uit te laten groeien tot het beste bedrijf in deze branche in Nederland.

Dit katern wordt mede mogelijk gemaakt door:

StormMC heeft Denisa Kasová per januari aangesteld als CEO. Kasova gaat het stokje overnemen van interim CEO Michiel Kahmann. Kasová zal in haar rol verantwoordelijk zijn voor het algemeen management en de groei- en kwaliteitsambities van StormMC . Hoofddoel hierbij is de onderneming door te ontwikkelen tot het beste digital marketingbureau van Nederland.


Sinds de start van StormMC in 2006  heeft het bedrijf een sterke groei doorgemaakt. StormMC telt op dit moment 35 medewerkers en realiseerde een omzet van 7,5 miljoen euro over 2012. 

Kasová (40 jaar) voegt een uitgebreide ervaring toe aan StormMC. De afgelopen 5 jaren was zij Managing Director bij de internationaal opererende business school Energy Delta Institute. Daarvoor was zij werkzaam in de marketing en communicatie branche, zowel op accountfuncties, als op directieniveau en als ondernemer.

StormMC is een strategisch digital marketingbureau. StormMC begeleidt en ondersteunt klanten bij de ontwikkeling en implementatie van hun digital marketingstrategie.

De dienstverlening van StormMC is breed en kenmerkt zich door de resultaatgerichte, integrale online marketingvisie. Kennis, kunde & ervaring zijn kernwoorden. StormMC werkt voor klanten als KLM, Essent, Centraal Beheer, WNF, Nationale Nederlanden, Siemens en Greetz.

StormMC is onderdeel van de Storm Marketing Group. Binnen de Group, opgericht in 2006 door Haico Pols & Sander Prinsen, zijn 50 specialisten werkzaam verdeeld over de werkmaatschappijen StormMC, Storm Academy en Digital|Insights.