Economie

Centrum Veilig Wonen start mobiele dienstverlening

Centrum Veilig Wonen (CVW) start vanaf 11 april met mobiele dienstverlening. Hiervoor maakt CVW gebruik van een mobiel kantoor. Het mobiele kantoor staat op vaste momenten op vaste plekken in de regio. CVW verlaagt hierdoor de drempel voor inwoners en biedt hen de mogelijkheid om dicht bij huis gebruik te maken van haar dienstverlening.


Leestijd: 1 minuut

Grootste deel schadevergoedingen gaat naar inspecties, rapporten en experts
Grootste deel schadevergoedingen gaat naar inspecties, rapporten en experts

“Om een goede dienstverlener te kunnen zijn, gaan we graag een stapje verder. Daarom breidt onze dienstverlening uit met een mobiel kantoor”, zegt algemeen directeur Peter Kruyt. “Iedereen is natuurlijk welkom bij ons bedrijf in Appingedam en we zijn dagelijks – ook in het weekend – telefonisch bereikbaar. Maar daar houdt het voor ons niet op. Dat is de reden dat we met het mobiele kantoor het gebied in trekken”, aldus Kruyt. “Zo kunnen inwoners dicht bij huis gebruik maken van onze dienstverlening.”

Schade melden, vragen stellen en afspraken maken

Het mobiele kantoor van Centrum Veilig Wonen is op vaste momenten (eens per twee weken) op vaste plekken in de regio aanwezig. Bewoners die naar het mobiele kantoor gaan, kunnen een schademelding doen en de medewerkers kunnen dossiers online raadplegen. Daarnaast kunnen de medewerkers in het mobiele kantoor vragen beantwoorden over schadeafhandeling en het versterken van woningen en gebouwen. Zij zijn altijd op de hoogte van versterkingsprojecten in de buurt. Indien gewenst, worden er vervolgafspraken gemaakt.